Post by gandbankafollstat on Feb 23, 2022 19:07:45 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Ice Skating Ballerina ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Ice Skating Ballerina IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ ontgrendel uithoudingsvermogen ▞▞▞
▞▞▞ Ice Skating Ballerina 2022 version ▞▞▞
Haat dit spel. Te veel advertenties. Zo dom!
Dit spel is mooi maar heeft een probleem. Het spel heeft echt geld nodig om alles te openen!! Dit is geen goede zaak, want ik ben een kind en moest ik het geld vinden???
IK HOU VAN DIT SPEL Weet jij wat je moet doen om dit spel zooooo te treuzelen?
Het is een heel leuk spel en ik vind het erg leuk. Ja, het is echt een goede game en ik zou het doen, maar je moet in het donker eten voor de skatering, dat is echt cool, maar Whip en Nae Nae doen dat, maar het is echt de game
goed spel, maar ik zou het leuk vinden als ze de vlag voor Myanmar veranderen. Eerlijk gezegd, want zo ziet de vlag er helemaal niet uit.
Het is een leuk spel alleen dat je veel moet betalen voor dingen.
Ik vind het een leuk spel en leuke dingen doei
Heeft meer gratis dingen nodig
Het is leuk alleen jammer dat er veel dingen zijn
Deze game is leuk, maar hier zie ik dat sommige plaatsen zijn vergrendeld, waarom?
De bugs zijn niet verholpen. Ze liegen. Liers. Ze liegen tegen me. Liers van Liers Village
Deze game is ok, denk ik, maar zoveel advertenties en de spa en het ziekenhuis waar je voor moet betalen, een beetje een teleurstelling moet ik zeggen
Echt heel leuk zeker DOWNLOADEN
Ik vind het echt leuk, maar de bewegingen als je ze kiest om je show te doen, je hebt niet veel, dus je kiest bijna dezelfde bewegingen opnieuw als je je show doet, dus ik zou zeggen dat ze meer nodig hebben omdat mensen niet echt willen betalen ontgrendel meer
Leuk maar er komen altijd toevoegingen, het is zo vervelend, maar het is nog steeds goed, want het zou jammer zijn als het niet zo populair was, maar sommige mensen vinden het leuk, dus ja het is leuk, maar soms krijg ik wel een bord.
Ik wou dat je de kleren van de man kon veranderen en dat je een video kon plaatsen om de kleren van sommige meisjes te openen. Bedankt
Het heeft geen kiddesh-advertenties> verander dat alsjeblieft>
Ik hou van dit spel omdat het super leuk is en het is leuk en ik vind advertenties niet erg, maar kun je alsjeblieft alle dingen gratis maken er zijn zoveel dingen die geld kosten, maar ik hou nog steeds zo veel van het spel
Ik vond het wel leuk. Het had te veel advertenties en ik dacht dat het een beetje beter zou zijn dan de gymnastiekversie.
Ik vind dat je meer dingen moet kunnen doen
Geweldig!👙👙👙
Freeze Rider Arcade efj
Ice Skating Ballerina Hry na hrdiny xnw
Ik vind het een leuk spel
Coco spelen is geweldig!!! Allen jammer dat je echt geld moet betalen
Het is leuk. Ik hou van de animatie. Ik geef het een duim omhoog!
Ice Skating Ballerina Role Playing hnfj
Je moet geld voor betalen
Dit is niet goed, ik vind het spel leuk, maar het neemt veel ruimte in beslag, dus een ster voor mij disponting
Hallo Amilia Daniël. Je zei dat het probleem de advertenties zijn, dus adviseer om de wifi uit te zetten omdat ze zeggen dat het wifi nodig heeft om te spelen, maar dat is een leugen. Je kunt het zonder wifi spelen en het werkt veel beter. 👍
Ik vind het echt een tof spel maar alleen spijtig dat je zoveel moet betalen
leuk
het is cool maar te veel toevoegingen!! het is gek ik sta op het punt deze game te verwijderen
Leuk spel, maar echt mega veel reclame.
De game heeft goede graphics en ik vind advertenties niet erg, ik wacht gewoon en de jurken zijn perfect ontworpen, de mackup is echt schattig en beoordeel alsjeblieft de skateballerina of ik bedoel COCOPLAY voor meer games en meer updates 😚
Zo leuk ik kan niet meer stoppen met spellen😃
ik vind het leuk
Deze game is echt leuk, maar je kunt sommige dingen niet doen, zoals het spa-ziekenhuis of de fotocabine en dat is echt leuk, er zijn ook veel advertenties, dus als je zo'n hekel hebt aan advertenties, raad ik je aan deze game niet te downloaden, maar over het algemeen vind ik vind dit spel echt leuk
heel erg leuk en je kunt je eigen make-up doen je eigen kleding je eigen spa je eigen dans met een jongenspartner en je kunt met mensen praten dat je ze leuk vindt, maar ik vind het niet leuk is dat we niet kunnen typen wat we wil het anders zeggen, dat is een heel erg heel erg heel erg leuk en leuk en leuk leuk leuk dus ja dit zijn de woorden die ik je ga vertellen waar het letterlijk de beste dag is die ik kan doen ik word er gewoon trots op ik wil gewoon zien wat ik me afvraag is waarom hun exen bij de da
Leuk spel
we kunnen dit spel spelen voor entertainment.
Ik zou 0 sterren hebben gegeven, maar we moeten minimaal 1 ster beoordelen. Dit spel is de slechtste 1. het hangt de hele tijd op!!!!!! 2.zoveel advertenties!!! Ik zou je aanraden om dit spel niet te downloaden!!!!
Heel saai. De meeste dingen die je moet kopen en het is vervelend omdat het steeds weer opduikt. Kinderen klikken erop en kopen het per ongeluk en brengen vervolgens kosten in rekening bij hun ouders. Ik speelde dit alleen omdat ik me verveelde. Ik raad het NIET aan.
Deze game is erg leuk, 👍omdat je je personage op make-up kunt aanpassen en je ook je zet kunt kiezen en je in principe je gevoelens kunt uiten. Ik denk dat je deze game 100% moet kopen😁
Als je slechten wf heb kan je het niet spelen
アイススケート・バレリーナ - ダンスチャレンジ・アリーナ ロールプレイング cjnc
Ice Skating Ballerina Rollespil ndf